5.07.2007

σκατά στους γκέυζ, τα (σ)καταφέραμε ή see the joke

το φως φαίνεται νέον, μασουλάς & βιάζομαι. ξεκλειδώνω το γρασίδι, να προλάβω να θάψω όλα όσα ασθενή σημεία υπήρξαμε απόψε: στο μεταφυσικό κόσμο αυτό, οι αντιστάσεις μας είναι ιδιόρρυθμες σαν αστείες. αστείες σα λόλλιποπς. η λογική γλιστράει από πάνω μας λόγω της ανεξήγητης υγρασίας μου. & μένεις μόνο, να είσαι οι ορμόνες που εκκρίνεις, να είσαι η κάβλα μου μοναχά. αναβάλλουμε τους εαυτούς μας, κάτι εγώ κάτι εσύ, όχι οι ίδιοι αλλά ο ένας του άλλου. σε φιλάω σλόου μόσιον & στα δόντια, φιλιέσαι παθητικά & με τρόπο που με κάνει να μοιάζω άπληστος. σκάμε στα γέλοια, σκάμε γριμάτσες. τα αγοροκόριτσα γύρω μας ζηλεύουν, τα κότσια μας να γινόμαστε τρωτοί & ταιριαστοί. το ψιθυρίζουν με μία ατάκα, όλοι την ίδια. προτού γίνει τρομακτικό, θυμάμαι ποιος είμαι & ποιος είσαι εσύ & βρισκόμαστε μεμιάς στο γρασίδι. καθαρίζω το χώμα απτο κλειδί & σηκωνόμαστε. στη διαγώνιο, επαληθεύω τη διαίσθηση μου. κοντοστέκεσαι & με κοιτάς να φεύγω. μετάνιωσες, που δε δάγκωσες απτο κρικρί μου. στην ανηφόρα, το νέον έχει γίνει ουρανός.

No comments: