6.04.2007

συνήθως εντελώς είμαι κουλ. (γ.)

κύττα τα, κοίταρα. μου. λίγο κύττα μου. τα κοίταρα.

γελομιλάω με τους ώμους μόνο αυτούς, οστά χαίρονται πνιχτά. οστά σε λεπτό κορίτσι που σε πονάει με το οξυζενέ της. σε πονάει μωρέ η καριόλα λίγο. & συ με το κεφάλι στο πάτωμα ξεφεύγεις από το οξυζενέ της λίγο μόνο. γελάς που τελειώνει ο πόνος, για τώρα μόνο λίγο. γελάνε νευρικά & οι γλουτοί σου διάπλατα, κολλημένοι με ταινία. ποιος έχει μιλήσει για κρεβάτι του γέλιου? η λεκάνη & η ψυχή σου γίνανε ένα. μούδιασμα μωρέ ή μήπως? δεσποινίς αδελφή κερνά καραμέλα ξυλοκα'ί'νης για πρωκτό κει πούχω τη ψυχή,

- (στην αδελφή) όλα αυτά τα χώνετε σε ανθρώπους?
- (μπαμπάς) όταν τρως πούτσο πονάς λιγότερο γιόκα μου?
- μπαμπά!, είμαι ενεργητικιά.

κουκλονοσοκομείο όπως λέμε κουκλόσπιτο. μεταλλικά τόνα πλαστικά τάλλο. δε θα ξαναδώ πορνό με γιατρούς. ούτε καν με τον κεν-κέν. αύριο πάλι πονάμε. όλα κουλ,

No comments: