1.09.2008

guest #1 / GREY by φοίνιξ (ο) ερεβινός ή jap emo για νάμαστε όλοι φχαριστημένοι γκέγκε?

Grey
From: ffffc8ffffe1ffffedffffe1fffff3ffffe7fffff2 ffffcdfffff4ffffe1fffff6ffffe1fffff2
Sent: Saturday, January 05, 2008 11:36:50 PM
  Συνεπαρμενος απο το μπλογκ σου θελω να σου στειλω
κατι να διαβασεις. Χύμα σκέψεις ατακτος ειρημενες. Δεν
σε εχω διπλα μου να σου πιπιλαω τα αυτια.. μεταφορικα
και κυριολε(ι)χτικα.. Τελευταια διεξοδος το e-male.

Δεν βρισκω το "Γκρι" να σου στείλω.. και ηταν τοσο
ωραίο.. απαλό σχεδον χνουδοτο. Απλα γκρι. Λεω ακυρες
παπαριες εν ελπιδα να σε φερω ενα (εγγεφαλικο) κυτταρο
πιο κοντα στη Λεσβο.

Δε με νοιάζει αν δε γαμηθούμε ποτέ.. το γεγονός οτι
μπορω να εκφραζομαι τιουτοτροπος γεμίζει μια απο τις
ανάγκες μου.

Περνάω τις τελευταιες μου μέρες με το να γλυφω τη
βαρεμαρα απο τους τοιχους. Είσαι μια πολύ καλή αλλαγη
γεύσης.. σαν λεκτικη φραουλα.. η κοκακοα.
Αλλο ενα μπουκάλι τσ. παρακαλώ.. αυτο το κσεζουμισα
και παθητικα εγλειψα την τελευταία σταγονα απο το
χειλος του.
ΤΗν βρίσκω να περνάω απο τα χρώματα .. απο το
παθιασμένο κόκκινο στο shocking pink.. απο το βαρετό
καφε στο cool γκρίζο.
Γκρι απαθεια.. (παρα)ελλειψη συμμετοχης. Ανωτερώτητα.
Ξενερώμενη αδιαφορια για πραγματα που στελνουν τους
μεγαλους σε μανιώδης θύελες οργης και διαφωνιας.
-Πες και εσυ κατι.. σε αφορα.
- Οχι.
- Μα σε αφορα.
- Δεν θα βγει συμπερασμα. Τζαμπα σαλιο. (εισαι ηληθιος
και οσο και να συζηταω μαζι σου θα κανεις τεραστια
αλματα όπισθεν στην εξελικτικη αλυσιδα) Δεν συζηταω με
μονοκυτταρους οργανισμους.
*(ποιο πριν τι υπηρχε..? η ιδέα.. ο Λόγος.. ο
ξερόβηχας.. το "εδώ το είχα" ?)*(copyright: terry
pratchett)

Τα ομορφα παθητικα και οι γέροι ΤοΠ.. σαν το καλο
το ξύδι.. απλα ενα ροζ, κοκκινο , καφε (!) διαλλειμα
απο το τοσο γαματο Γκρι μου. Δεν εχει καμια σχεση ..
καμια συκριση.. δεν ειμαι εγω. Αν δεν ειχα πεος, θα
ειχα νομπελ λογοτεχνιας και Αει Κιου 240,7.

Η βροχη.. αυτη λειπει. Με ξέχασε. Εχει ανυ.. ανη..
λει.. λι.. λυ..μενες υποχρεώσεις. Πρεπει να παει να
πιτσιλισει αλλου. Παντα σε μερη που δεν βρεχει
καταληγω. Λεσβος, Αθήνα, Κως, Πάνω απο τα σύνεφα. ( ο
πατερας μου ειχε αποκαλεσει το μερος πανω απο τα
συννεφα "η Χώρα που δεν βρέχει ποτε")

Ελπιζω να εχεις βαρεθει και να μην διαβαζεις αυτες τις
γραμμες. Δεν ξερω γιατι .. έτσι. I have a knack for
drama. DramaQueenize me and discard me. Perhaps i will
feel better in the morning. God i am such an attention
whore, and i admit it.
But thankfully i am still grey.


*Bows down*
Ελπίζω να επιασες το αστειο.

No comments: