2.20.2007

εννέα ολογράμματα για το βεσέ

βρίσκομαι, σεκείνα τα βεσέ η ηχομόνωση του οποίου δεν προσφέρει τις συνθήκες για μεταβίβαση ήχων από & προς το χώρο του νιπτήρα, το σνιφάρισμα διεξάγεται με διακριτικότητα, η μουσική κάπως άγνωστη, απόμακρη, ληθαργική -κατουράω την αγκράφα της ζώνης μου-ο φωτισμός έρχεται από τα πλακάκια του τοίχου, χρώματος να διαφεύγει της μνήμης, έκαστο με μία λέξη ή φράση πάνω γραμμένη με φωσφορίζουσα βαφή, έκαστο μου επιτρέπει να αλληλεπιδράσω με ένα σύστημα παραισθήσεων δια της αφής, αγγίζω,

[διπολική κάτι]-ολόγραμμα 1ο
ο βν. μου ανακοινώνει πως έχει αποπειραθεί να αυτοκτονήσει, δις, με την ίδια φυσικότητα που χαμογελά με τη γενιάδα του, μου αποκαλύπτει επίσης: ότι δεν έχει φάει ποτέ του γιαούρτη, ότι πρέπει να μοιραζόμαστε την ηλεκτρική μας σκούπα με τους γείτονες, ότι είναι ερωτευμένος με μια κοπέλα που προσέχει την εξωτερική της εμφάνιση αλλά όχι των άλλων,

[σάλια g]-ολογράμμα 2ο
insufficient data, x

[freud]-ολόγραμμα 3ο
πανοραμική φωτογραφία από τους πρόποδες άγονου λοφίσκου, γλυκό, γυαλιστερό καφέ χρώμα, προκαλώ κρότο πυροβολισμού που σπάει την ακινησία της στιγμής, δεκάδες μικροσκοπικές νύφες παλεύουν να αναρριχηθούν μέσα από τον καταρράκτη σβώλων μαλακού χώματος, σε σημεία υπάρχει λάσπη για τις άτυχες, όταν οι πρώτες πλησιάζουν την κορυφή απλώνω το χέρι μου προστατευτικά & σα παιδί πάλι, ανακατεύω το χώμα όπως όταν κατέστρεφα μυρμηγκοφωλιές, μία νύφη επιβιώνει, το δαντελένιο κεφαλάκι της ξετρυπώνει,της δίνω χρόνο να φανεί η λεπτή μέση της, το νύχι του δείκτη ασκεί δύναμη στο εσωτερικό του αντίχειρα, τον απελευθερώνω & της τσακίζω τη σπονδυλική στήλη,

[nEip]-ολόγραμμα 4ο
deleted, x

[bilet de intrare]-ολόγραμμα 5o
deleted, x

[
astatke]-ολόγραμμα 6ο
ο λοχίας μου, με baby, my unforgettable remembrance στα φρεσκοκουρεμένα αυτιά του παίρνει εκατό πους-άπς, με τα παλαμάκια & τα "τον αγαπώ στρατηγέ μου" εναλλάξ, στις εισπνοές, να κάνουν την άσκηση σαδιστική, για παραδειγματισμό όσων διέπραξαν σοδομισμό στη σκοπιά, το κορίτσι μου θάχει τα πιο έμορφα μπράτσα στην ορκωμοσία,

[αμυγδαλές]-ολόγραμμα 7o
ο κσ. με όλα τα μοδιστρικά σύνεργα του, με φωνή άκρως γοητευτική λες & κατάπιε ραδιόφωνο, μου προτείνει αμυγδαλεκτομή & πως ναντισταθώ,

[circumcision]-ολόγραμμα 8ο
στη τελευταία χρυσή σταγόνα, η τίλντα σουίντον στην ταινία ορλάντο, η λευκότητα της να εμπνέει φθόνο ή φόβο, μου πουδράρει τα ζυγωματικά οστά, γίνομαι εξίσου αφοπλιστική & ας έχω καταπιεί το μήλο του αδάμ, ξεσκεπάζει τα μπούτια ωσότου φανεί στη καταρόζ βάλανο της τατουάζ με την αγία μαριμπέλα, είμασθε δύο πιστές πλέο,

[εσωστρέφεια]-ολόγραμμα 9ο
το πιο ρεαλιστικό, τα πλακάκια σβήνουν, επανέρχομαι, τινάζω το πέος μου, κουμπώνομαι, στο νιπτήρα κάνω betadine gargle mouthwash, ο τύπος είχε σούπερ πούτσο, αλλά έμεινε πίσω να διορθώσει το είδωλο του, φερμουάρ & φαβορίτες, αδιαφορώ, στην έξοδο ο γ. παίζει γαμάτη μουσική. βρέθηκα σε κείνα τα βεσέ η ηχομόνωση του οποίου προσφέρει τις συνθήκες να μεταμορφωθείς σε σούπερμαν,

2 comments:

sensualmonk said...

[και με σανέλ στον εδουάρδο όμως]

Anonymous said...

hehe