2.05.2007

εκΝέου

rosalia, σημαίνει επανάληψη μελωδίας σε υψηλότερη κλίμακα,

παγιδεύτηκα στο πρόθεμα re-, ή στο δεύτερο φθόγγο της διατονικής κλίμακας? όταν φλυαρώ φαίνομαι ανένδοτα σιωπηλός, πχ.

όπως στα 100, σκαρφαλώνω φοιτητικό καναπέ, βελούδινο, & στήνομαι στον τάδε π. σανάμου παθητικός από πάντα μου, χώνεται & ζηλεύω που μόνο αυτός καμαρώνει τη διεισδυτικότητα του, τον ρωτώ ρητορικά αν γαμιέμαι καλά & απαντά "ρομαντικά καταβάθος", στο τζάμι πιάνω την έκφραση μου, φαίνομαι ανένδοτα σιωπηλός & ας φωνάζω: πιο γρήγορα πιο δυνατά με παλμό γαμιά, μου. αλλάζουμε στάση, για να χύσω στο στήθος του

το παράθυρο πάνω μου δείχνει 5 & κάτι πίσω απτήν κουρτίνα, τελειώνω πρώτος, πίνω 2 γουλιές τσάι, κρύωσε & κατεβαίνω από τον καναπέ,

στα 100 σκαλιά, έχω μουδιασμένη λεκάνη, & ΚΥ στο σλιπάκι μου.

η επανάληψη λοιπόν, το μάτι που χαρίζεις & παρέχει βεβαιότητα

No comments: