2.22.2008

high persistence

6 comments:

Φαίδρα Φις said...

επειδή κι εγώ λατρεύω τα σκανδαλώδη θα γράψω απρόσκλητη...
Ronald Hayman - Friedrich Nietzsche "η τραγική ζωή μιας μεγαλοφυϊας"
Μισούσε την αυταρέσκεια: σε κανέναν δεν θα έπρεπε να αρκείται σε κάτι λιγότερο από από την πλήρη πραγμάτωση των δυνατοτήτων του. Σε επιστολές προς το σπίτι του, όπου αναφέρεται στη φήμη του μεταξύ των φοιτητών, λέει ότι τον θεωρούσαν "αλλόκοτο", αν και τον σέβονταν ως αυθεντία στη μουσική. "Σε καμία περίπτωση δε με αντιπαθούν, μολονότι με θεωρούν κάπως σαρκαστή και είρωνα, πρέπει όμως να προσθέσω ότι δε θεωρώ τον εαυτό μου σαρκαστή, ότι είμαι συχνά δυστυχής και υπερβολικά κυκλοθυμικός και μου αρέσει να γίνομαι τύραννος, όχι μονο του εαυτού μου, αλλά και των άλλων".

Anonymous said...

το είχα προβλέψει ότι είστε λάτρης του σκανδάλου κυρία φις ¨)

Φαίδρα Φις said...

κυρία???όχι ακόμη αγαπητέ μου φάλτσε, μη βιάζεστε...
κανείς δε μας κυνηγά κι ας είμαστε χαμένοι μέσα στο δάσος...
μόνο κάτι ανόητες κοκκινοσκουφίτσες βλέπω να καραδοκούν πίσω από τα δέντρα δαγκώνοντας ματωμένα βατόμουρα...
αλλά λύκος...δυστυχώς...ούτε ένας...

σας ασπάζομαι...

μισώ τα υστερόγραφα αλλά η μνήμη μου ασθενεί τελευταία...
από πότε επιδίδεστε και στη μαντική τέχνη?

Φαίδρα Φις said...

συγνώμη,μα θαρρώ αλληθωρίσατε στο σκιτσάκι, ή κάνω λάθος?

Anonymous said...

ανεπαίσθητα ¨)

sensualmonk said...

[εύγε εύγε ανεψέ]