2.06.2008

part 2 / ντεζαβού

οι πάτουσες του φάλτσου.

[interactive posting poetry]



8 comments:

Anonymous said...

αυτό είναι το μαγικό μου δύναμαι. το εκάστοτε πύρ το εξώτερο, παρωδιών μεστό.

ιακωβος said...

πενθουν μεσα μου ριζες. η αγνωστος συμμετοχη. θα ψαξω το π μου κουτσαινοντας τωρα που βρηκα το χ .

Anonymous said...

το δείγμα για ζωή μου. το πχ θα χαρίσω σε φιλισταίο, σε δένουν οι παλάμες του με τόση εμμονή.

ιακωβος said...

ανοιξη, πρεζονι μου, σε μυριζω
και τελειωνει του κοσμου το σαλιο - μες στην κοιλια μου ο αιωνας μα στη σκια μου κανεις

Anonymous said...

τελειώνει η κύησις. θα σε θηλάσω αγάπη τουτέστιν έλεος & ανοχή για τα στραβά σου πόδια

ιακωβος said...

ο πληθυντικος σου, πατερα, ειναι ενα μωρο μισο.
κολλησα τα αυτια μου διπλα-διπλα.
τωρα αλυχτα η σιωπη του νερου.

Anonymous said...

τόσο γοερά τόσο σκυλίσια, σα κλειδωμένα μάθια - & το κλειδί ο πόνος

ιακωβος said...

σαν σημερα παραμιλουσε ο δρομος μας